tisdag 21 oktober 2014

Familjefoto

Hej! Ellen och Sam här! För några dagar sedan fotade vi alla våra hästar i ett familjefoto, som ni nog kommer märka har det förändrats lite bland våra hästar, några är nya och så har Ellen även sålt en ponny.

Vi börjar med Ellens
Från vänster: Morningmist "Mimmi", Midnightfire "Milou", Rubyrain "Ruby", Nightwhisper "Nisse", Dreamcake "Kakan", Goldknight "Gordon", Northstar "Noah", Braveblood "Bilbo" och Moonprincess "Mona".

Som ni kanske ser har Snowangel "Sally" (min vita ponny) bytt namn till Morningmist "Mimmi" för att jag tycker Morningmist passar henne bättre. Jag har även köpt tre nya hästar, Nisse, Ruby och Bilbo och jag är riktigt nöjd med de. En ponny har även fått flytta och fortsätta sina dagar hos en annan familj, jag talar om Springflower "Siri" som jag sålde för att jag helt enkelt tröttnade på henne och kände att jag inte riktigt hade plats med henne. Jag har även bytt hår som ni ser, snyggt va? ;)

Nu kör vi Sams
Från vänster: Sunshadow "Susen", Daydreamer "Diana", Silverpearl "Silvia",Bravesoul "Brownie", Snowprincess "Nona", Rosebelle "Bella", Ashcloud "Charlie".

Som ni nog märker har jag skaffat ett nytt hår från Salong Belle i Jarlaheim, jag har även bytt namn på min starthäst Miniwinner till Bravesoul eftersom det är coolare. Och som ni nog märkt i tidigare inlägg har jag köpt en ny häst Daydreamer "Diana" som trivs väldigt bra här <3


PS. Jag Sam har råkat skriva fel på min bild det ska ju inte vara Silverpearl utan Silvertree såklart!

/Ellen & Sam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar