onsdag 12 november 2014

Mina tankar inför den nya hästrasen

För några veckor sedan så talade Starstable om att det ska komma en ny hästras i vinter. Så fort jag såg det blev jag genast jätteglad, och nu väntar vi på mer info. Jag och mina kompisar har pratat mycket om det och vår största gissning är Fjordhästen. Jag kan dock inte låta bli att hoppas på Islandshästar, om en islänning kom skulle jag typ dö! Fast antagligen så kommer det inte komma för att det skulle ta alldeles för lång tid att programmera tölten.

 Men nu tillbaka till Fjordhästen. Fjordhästen kommer ju från Norge där det är kallt, därför måste de tåla kyla väldigt bra, och när vi fick höra om Den gömda dinosauriens dal, där det kommer att vara iskall vinter, så tror jag att det är ganska stor chans. Det stod också att det var en efterlängtad ras, alltså en ras som många ville ha, vilket jag vet att det är med Fjordingen.

Men för länge sen, när inte jag spelade och hästfunktionen hade kommit så kom det en lista med vilka hästraser som skulle komma, alla har kommit förutom en, Lipizzarnern. Därför skulle det också vara möjligt att det var den, men som sagt med Den gömda dinosauriens dal öppnar tror jag inte det.

Just nu tror jag alla vill ha en sneakpeak på den nya rasen, det vill i alla fall jag!

Vilken ras tror du det kommer, kommentera!

(Arkivbild)

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar