lördag 5 juli 2014

Nya hästar!

Hej!

För ganska länge sedan så köpte vi varsin häst. Det var inte jätteplanerat just då, men vi är ändå väldigt nöjda. Här kommer lite info om de och lite bilder:



  
Det här är Springflower som kallas Siri. Hon kom hem till mig för ganska länge sedan. Siri är i level 15 som alltså är max leveln. Siri är en ponny som ibland är jättesnäll och lugn men ibland kan bli jättesur och het och ibland försöka bita en, men det är något som vi nästan har tränat bort. Hon är också halvsyskon med Sally (Snowangel), de har samma mamma men inte samma pappa.



 Det här är Ashcloud som kallas...
Jag har inte kommit på något smeknamn än men ni får gärna kommentera om ett namn. Ashcloud är ganska ny men känns ännu nyare för mig som inte har börjat rida honom än. Ashcloud är i level 1 för rider ju inte honom just nu. Jag har inte lärt känna honom men han är väldigt cool och hänger med sina vänner ofta. Han har inga syskon men verkar vara kär i Silverpearl... <3
 
 /Sam & Ellen


1 kommentar:

  1. Åååå va fin arab, jag är inte sr men ska bli snart så då ska jag köpa en sån för tycker dom är otroligt vackra och har alltid velat ha en sån på sso♥ titta gärna in på min bogg: ToveMysterystorm.blogg.se

    SvaraRadera