söndag 11 maj 2014

Välkommen till vår blogg!

Hej, vi heter Ellen Diamondheart och Samantha Silvertree. Vi är 2 Starstable spelare. På våran blogg så kommer vi skriva om just det, Starstable alltså. Här under kommer våra presentationer:

Hej!

Jag heter Ellen Diamondheart och spelar på server 2 som heter Marsmallowcloud. Jag började spela hösten 2013. Jag hittade Starstable online genom en Min häst tidning. Jag spelar Starstable online för jag älskar hästar och tycker huvudstoryn är väldigt spännande. Jag är just nu i level 15, och mina Starstable dagar går åt på att göra dagliga uppdrag, samla Jorvik Shillings och såklart, att vara med mina vänner! Jag äger just nu 5 hästar/ponnys.

Ellen Diamondheart

Hej!

Jag heter Samantha Silvertree och spelar också på server 2. Jag började också spela Starstable hösten 2013. Jag hittade Starstable online genom att mina vänner inspirerade mig om det. Jag spelar Starstable online för att mina vänner spelar det och för att jag älskar hästar. Jag är just nu i level 12, och på mina Starstable dagar så levlar jag mig själv och mina hästar/ponnys. Jag äger 5 hästar/ponnys.

Samantha Silvertree

Hoppas ni stannar på bloggen! /Ellen & Samantha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar