fredag 9 oktober 2015

Shirehästar, nytt hemstall och en inte fungerade launcher

Hej!
 Det var ganska länge sedan någon skrev något på denna blogg, men nu tänkte jag, Ellen, kika in :) Vi kan börja med att när jag, en tisdag skulle logga in så funkade det inte. Jag har alltid spelat från hemsidan, försökte ladda ned launchern en gång men misslyckades så jag struntade i det men sedan, denna tisdag, så kunde man endast spela från lauchern. Jag försökte ladda ned igen men misslyckades. Jag testade att radera filer men det funkade inte. På onsdagen fyllde Star Stable 4 år och jag ville såklart logga in och gratta dem men det gick inte. Jag missade hela födelsedagsveckan! Sedan på onsdagen när Shirehästarna skulle komma fick jag ett mail från Star Stable. Jag testade och det gick! Så nu kan jag spela igen!:D
Sedan kanske jag ska ta upp Shirehästarna. Varenda gång det kommer hästar med en ny kroppsform måste jag köpa en. Eftersom Shirehästarna hade en annan kroppsform skulle jag såklart köpa en. Det var otroligt svårt, alla är så fina men sedan blev det Korp som fick följa med hem. Info om honom hittar ni under här!


Namn: Ravenfeather, betyder Korpfjäder.
Smeknamn: Korp
Ras: Shire
Level: 5
Övrig info: Korp är en stor och snäll lite yngre kille. Han älskar att trava omkring i skogen eller kanske vid en liten bäck där han kan plaska med hovarna. Hans öron är alltid spetsade och han är alltid beredd på nya äventyr! Dock så är han otroligt lättskrämd, om han hör något prassla i en buske i närheten tar han ett enormt skutt iväg, och med tanke på hans stora storlek flyger man oftast av. När han förstått att det inte var något farligt brukar han försiktigt gå fram till ryttaren igen och buffar lite på en.




(Älskar sista bilden)

En sista liten grej jag tänkte skriva var att jag bytt stall till Stall Gyllenbladet, älskar GÅD och tycker stallet är så mysigt! Dessutom passar det ju bra nu till hösten.


Det var nog allt, vi ses snart!
/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar