tisdag 21 juli 2015

Nya hästar...

Jag (Samantha) har inte varit inne på senaste tiden kan man ju säga... Eftersom jag inte kunnat komma in. Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på. Jag har på den tiden lyckats köpa mig hem fyra söta hästar och här kommer bilderna.

Darkprince (Darin)

Moonbeam (Mulen) (Andra bilden försvann)...
Goldblaze (Gullan) Histroria om hennes smeknamn kmr.

Thunderchild (Zebran)

Nu kommer den långa och tråkiga historien om Goldblazs smeknamn... (Skriven av Ellen... xD)
Sam och jag satt och spelade då vi upptäckte att Sams häst hette Goldblaze och att hon inte hade något smeknamn. (Ni tycker kanske att det är lite konstigt att ingen av oss visste vad hon hette men för Sams skull så ska vi inte gå in på detaljer xD) Så vi satt och grubblade på något bra namn, flera förslag kom upp t.ex. Giggi och Gullet och såklart Gullan. Utan att vi ville så fastnade vi för Gullan så hon fick helt enkelt kallas Gullan. :D

/Ellen & Sam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar